dissabte, 26 de gener del 2013

110

Sense demanar-m'ho, t'has quedat amb jo, monopolitzes els pensaments, ideals. No m'influencies, això m'agrada pensar. I caic, als teus peus, sempre fingint que no et necessit, fins i tot m'enganxen les teves cançons, el teu olor que just ahir vaig conèixer, la teva escalfor, un mínim moviment acelerant pulsacions, adrenalina, seguim jugant al mateix joc? Va, no tenguis por, i sigues valent,  atreveix-te a estimar-me, a perdre't als meus ulls, als meus llavis, a les meves paraules contenides, captives dins dels teus llavis, dins dels nostres mons, on et deixaves dur, posaves somnis, m'emplenaves d'ells, d'ilusions, que lluny de ser teves o meves, eren nostres, enamora't i no diguis que no, encara no has estat aquí.

 


Starlink.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada